Loading...

اخبار

نمایشگر ساعت اپل رکورد می‌زند

نوشته شده در : 2022/07/26 - 00:00
نمایشگرهای اپل واچ، از فناوری‌های نسبتا جدید به حساب می‌آیند و طراحی منحصر به فرد آنها، باعث خیره شدن نگاه‌ها به سمت‌شان شده‌است
 سری چهارم اپل واچ‌ها در سال 2018 عرضه شد اما از آن زمان تا به حال تغییری در طراحی آنها حاصل نشده‌است. بنابر جزئیات منتشر شده درباره سری جدید اپل واچ، این فناوری قرار است با بزرگترین صفحه نمایش ممکن برای یک ساعت هوشمند،طراحی شده و وارد بازار شود. سری 8 اپل واچ، دارای صفحه‌نمایشی با ابعاد هفت درصد بزرگتر از طراحی قبلی است. از دیگر نکات جذاب درباره این سری جدید، این است که گوشه‌های اضلاع آن، مانند سری‌های قبلی حالت گرد نخواهد داشت و مانند ابعاد مستطیل، تیز خواهند بود. 
اپل واچ
اپل واچ سری 7، پاییز سال گذشته عرضه شد و تنها تفاوت آن با سری‌های قبلی این ساعت هوشمند، قدرت باتری بالاتر و شارژ سریع‌تر بود. اما به نظر می‌رسد اپل با ایجاد تغییراتی اساسی در شکل و ظاهر اپل واچ‌ها، قصد دارد هواداران این فناوری جذاب را شگفت‌زده کند.
سری هشتم اپل واچ به احتمال زیاد دارای حسگرهایی برای اندازه‌گیری دمای بدن خواهد بود. این سری جدید، قابلیت‌هایی هم برای افرادی که به دنبال تنظیم ساعت خواب خود هستند، خواهد داشت. این ویژگی، امکان شناسایی و کنترل الگوی خواب و وقفه‌های تنفسی در هنگام خوابیدن را دارا خواهد بود.
باید تا اوائل پاییز صبر کرد و دید این سری جدید، خریداران را غافلگیر خواهد کرد یا اینکه شبیه به سری‌های قبلی خواهد بود. 
دسته : تکنولوژی سخت افزار اپل بازدید : 258

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!